Lisätty ostoskoriin

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Toimitus

UKK

Vaihto ja palautus

Asiakaspalvelu /

Vaihto ja palautus

Vaihto ja palautus

Palauttaminen Boomerangille on ilmaista!

Tilauksesi mukana toimitetaan valmiiksi maksettu palautustarra ja palautuslomake, joita käytät tuotteen palauttamiseen. Merkitse palautuslomakkeeseen, mitkä tuotteet haluat palauttaa tai minkä tuotteiden koon haluat vaihtaa ja mikä on mahdollinen syy. Jätä pakettisi lähimpään pakettipalveluun varastoomme palautettavaksi.


Tilausten hyvitysaika vaihtelee 3–7 arkipäivää siitä, kun varasto on vastaanottanut palautuksesi. Saat vahvistuksen sähköpostitse. Peruutusoikeus alkaa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakkaalla on enintään 30 päivän palautusoikeus ja 30 päivän vaihto-oikeus kaikkiin tuotteisiin, jotka ostetaan boomerang.se-sivustolta.


1. VALMISTELE PAKETTISI LISÄÄMÄLLÄ PALAUTUSLOMAKE

Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäispakkaukseen, ja liitä mukaan palautuslomake. Jos haluat vaihtaa toiseen kokoon, sinun on tehtävä uusi tilaus verkkosivustolla.

Jos et löydä palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (puh. 08- 598 922 00, kundservice@boomerang.se), niin lähetämme uuden palautuslomakkeen sähköpostiisi.


2. KIINNITÄ PALAUTUSTARRA SITEN, ETTÄ SE NÄKYY HYVIN PAKETIN PÄÄLLÄ

Kiinnitä palautustarra siten, että se näkyy hyvin paketin päällä. Muista poistaa tai vetää yli mahdolliset vanhat tarrat paketissa.


3. LÄHETÄ PALAUTUS

Mene lähimpään pakettipisteeseen, esim. siihen, josta noudit paketin, ja palauta se. Säilytä kuitti sen varalta, että ilmenee ongelmia tai palautus katoaa kuljetuksen yhteydessä.


PALAUTUSEHDOT

Huomioi seuraavat asiat palautuksen yhteydessä:

• Kaikki tuotteet on palautettava samassa kunnossa kuin ne vastaanotettiin.

• Tuotetta/tuotteita ei saa käyttää tai pestä.

• Pakkaa tuotteet huolella ja laskosta vaatteet siten kuin ne oli laskostettu vastaanottaessasi ne.

• Kun olemme vastaanottaneet pakettisi, tarkistamme tuotteiden kunnon ennen palautuksen käsittelyä ja palautettujen tuotteiden hyvitystä.


VAIHTAMINEN

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, malliin tai väriin, sinun on tehtävä uusi tilaus verkkokaupassamme. Hyvitämme sinulle palauttamasi tuotteen.


VÄÄRÄ TAI VIALLINEN TUOTE

Jos tuote on vaurioitunut tai ei vastaa tilaamaasi tuotetta, sinulla on luonnollisesti oikeus tehdä reklamaatio. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen kundservice@boomerang.se heti, kun havaitset virheen. Tutkimme ensisijaisesti, onko viallinen tuote mahdollista korjata. Jos se ei ole mahdollista, tuote korvataan uudella vastaavalla tuotteella. Jos emme pysty korvaamaan tuotetta tai korjaamaan vikaa, saat rahasi takaisin. Jos paketti on vahingoittunut noudettaessa, säilytä pakkaus ja ota yhteyttä asiakaspalveluun (kundservice@boomerang.se). Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos huomaat, että paketistasi puuttuu jotakin.


HYVITYS

Tilausten hyvitysaika vaihtelee 3–7 arkipäivää siitä, kun palautuksesi on vastaanotettu varastossa. Heti kun olemme tarkistaneet palautettujen tuotteiden kunnon, lähetämme sinulle sähköpostiviestin. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin oston yhteydessä. Jos et saa vahvistusviestiä seitsemän arkipäivän kuluessa paketin palauttamisesta, ota yhteyttä osoitteeseen kundservice@boomerang.se ja pidä lähetysnumerosi valmiina.


MITÄ LASKUILLENI TAPAHTUU, KUN TEEN PALAUTUKSEN?

Oletko asiakkaana ostanut useita tuotteita, mutta haluat palauttaa vain yhden tuotteen? Silloin sinun tarvitsee maksaa vain niistä tuotteista, jotka pidät. Kun palautusosastomme on vastaanottanut ja käsitellyt palautuksesi, saat ilmoituksen siitä, että hyvitys on maksettu. Asiakkaana voit myös siirtää eräpäivää kymmenen päivää eteenpäin tai keskeyttää laskun, jos olet palauttanut tuotteen. Voit muuttaa eräpäivää tai keskeyttää laskun kirjautumalla osoitteeseen www.klarna.fi. Jos sinulla on muita laskuasi koskevia kysymyksiä, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.